loading...
وبلاگ نویسان
امیر بازدید : 1 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

خوبی های بلاگفا:این سرویس دهنده خیلی خوب است ولی برای افرادمبتدی وشماانتظارات زیادی درباره وبلاگ حرفه ای

ازاین سرویس دهنده نبایدداشته باشد.ولی به هرحال یکی ازبهترین است وحتما توصیه می شود.

من ازلیموبلاگ استفاده نکردم ولی شنیدم بدنیست.

پرشین بلاگ:پرشین بلاگ یکی ازخوباست ولی پبت نامش خیلی سختراست.

پارسی بلاگ:اینم بدنیست ولی من توصیه نمی کنم شایدامکاناتش خیلی زیادولی من باهاش کارکردم وبه نظرم خوب نیومد.حالاشماخواستیدامتحانش کنیدشایدخوشتان آمد.

بلاگ وب:بهترین ابزارهاروتوزمینهوبلاگ نویسی می ده ابزارهایی که برای سایته هم می ده من تجربه اش کردم

ولی چندتاهم ایرادکوچک داردولی به ترین است.

رزبلاگ:هم یکی ازبهترین هاست ومن ازش استفاده کردم خوب است.

درپایان به نظرمن بلاگفابهترین ولی این نظرمن است ولی هرچی که شمامی پسندیددید.

پایان برای اطلاعات عضوشوید.

نظریادت نره.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 40